Відкритий лист на сайт

Ось такий крик душі надійшов на адресу сайту. Публікуємо його без жодних правок. Можливо “місцеві чиновники”, яких звинувачує автор у бездіяльності, пояснять що до чого, бо з листа не зовсім зрозуміло за яке добро людям відповіли злом.

Не делай добра, не будет зла.

Помочь пожилому человеку и оказать медицинскую помощь в наше время наказуемо. Пострадала вся семья, даже грудной ребенок. Вместо помощи местных чиновников, уходя от выполнения своих обязанностей, создали в это не простое время проблемы. Перелажуя с больной головы на здоровую. Многодетная семья пострадала ни одна. Лижбы не мешали. Ну а помощь не помешала бы. РЭС не составляет договор, громада не оформляет скромный дом /10 лет /,а страдают дети. Всему району известно ДТП в районе Спорное. Разбилось авто с многодетной семьей. Деньги платить ни кто не хочет. Юристы обобрали. С 14 августа выживает вся семья. Более того чиновники вместо поддержки, расселили детей в разные области Украины. Забрали школу у детей среди зимы и учебного года. Разные школы, разные города, а семья не делима. У чиновника семья тоже есть, видимо своя рубаха ближе к телу. Создали комиссию, когда мать была на приеме у врача и устроили воспитательную работу пожилому человеку, хозяину скромного жилища. Упрекая и унижая в бедности и его характере. В удобное время для встречи с родителем не нашли. План, график, транспорт , а люди для чиновника ни что. Якобы очень сильно хочат помочь детям. Результат плачебный. Помочь, помогите, но мешать не надо. Очень хорошо что ауди запись в телефоне сохранилась. Многодетная мать просится из кабинета врача перенести встречу, ответ нет, нет и нет. Вопрос, что случилось в сельской местности. Люди здесь живут простые, никто и не собирается на селе кондиционеры ставить в каждой комнате.

Александр

4 коментарі до “Відкритий лист на сайт”

  1. СУМСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ 02.10.2018 м.Суми № 579-ОД Про створення державного під- приємства «Дороги Сумщини» Відповідно до статей 6, 19, 20, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про управління об’єктами державної власності», Господарського та Цивільного кодексів України, з метою забезпечення сталого функціонування автомобільних доріг загального користування місцевого значення: 1. Створити юридичну особу публічного права – державне підприємство «Дороги Сумщини» (далі – Підприємство), із місцезнаходженням: м. Суми, вулиця Першотравнева, будинок 29, з внесенням його до сфери управління управління інфраструктури Сумської обласної державної адміністрації. 2. Затвердити Статут Підприємства (додається). 3. Управлінню інфраструктури Сумської обласної державної адміністрації спільно з керівником Підприємства забезпечити державну реєстрацію Підприємства в установленому чинним законодавством України порядку. 4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Сумської обласної державної адміністрації Акпєрова В.В. Голова М. КЛОЧКО

  2. Чому за кордоном таких ям нема
    Існує державний стандарт, якому дорога має відповідати постійно, — наголошує Дмитро Повесьма. «Це написано і в самому стандарті, і в Законі про автомобільні дороги, і в Законі про дорожній рух, і в постанові Кабміну і в Конституції. В Законі про дорожній рух сказано, що кожен його учасник має право на безпечний рух. А державний стандарт ДСТУ № 3587 визначає вимоги до цієї безпеки, це не єдиний стандарт, але основний, що стосується дорожнього покриття. Якщо порушуються вимоги цього стандарту, порушується наше право на безпечні умови дорожнього руху і порушується стаття 3 Конституції. Невідповідність дороги стандарту — це адміністративне порушення за частиною 1 статті 140 Кодексу про адмінправопорушення, — додав він. — За тим, щоб дорога була стандартною і безпечною, має стежити поліція. А відповідає за безпеку на дорозі її власник. Звісно, будь-яку відповідальність можна делегувати. Створюються комунальні підприємства, місто передає їм повноваження і відповідальність за утримання дороги».
    Чому ж у країнах, де є схожі або й більш жорсткі погодні умови, питання доріг так гостро, як у нас, не стоїть? «Справа в тому, що там власник дороги укладає з підрядною організацією угоду, згідно з якою та зобов’язується утримувати дорогу в стандартному стані та дотримуватись усіх вимог безпеки. Якщо вона порушує умови договору — вона платить штраф, — каже Дмитро Повесьма. — З комунальними підприємствами такі речі не працюють. Як місто може штрафувати підприємство, яке йому ж і належить? У нас неможлива будь-яка відповідальність, окрім кадрової. Якщо це були б комерційні компанії, то очевидно, що вони зацікавлені забезпечувати добрий стан доріг, бо інакше нестимуть відповідальність перед замовником. Допустили яму — дістали штраф від поліції, заплатили штраф місту. У разі комунального підприємства це працює лише з поліцією. Але й тут є нюанс. Ми стикаємось із тим, що часто посадова особа, яка має нести відповідальність, не визначена. Тому доводиться притягувати керівника цієї юридичної особи, що доволі непросто».

    «Дірки» в законі
    Ями на дорозі — це невідповідність вимогам безпеки дорожнього руху. Проте, як наголошує Дмитро Повесьма, у нас нема чіткої вимоги забороняти експлуатацію дороги через те, що вона є небезпечна. Відповідно, у власника нема мотивації щось робити з дорогою, бо він розуміє, що навіть якщо вона небезпечна, ніхто її не закриє. До речі, згідно з державним стандартом, обстеження автошляхів мають проводити кожні 10 днів. «Побачили на дорозі тріщинку, задокументували, а коли настали сприятливі погодні умови, полагодили її і дали гарантію. Якби робили ці обстеження, таких ям, як ми маємо, на дорогах не було б, — розповідає Дмитро. — Водночас, юридично довести цю недбалість непросто. Треба довести суду причинно-наслідковий зв’язок між тим, що не були виконані вимоги стандарту з щодекадного обстеження, і тим станом, у якому дорога тепер. Оскільки дорогу не обстежували, то нема жодної інформації, нема з чим порівнювати».

    Винні ми самі!
    Як зазначив Дмитро Повесьма, насамперед у стані наших шляхів винен кожен учасник дорожнього руху. «Більшість вважає, що дорога, по якій можна проїхати (навіть якщо вона вже почала руйнуватись), — це нормальна дорога, аж поки там не з’явиться величезна яма. А коли проїхати вже неможливо, люди починають скаржитись. Успішне демократичне суспільство тримається не на тому, що там влада альтруїстична і робить усе для народу, воно тримається на тому, що народ не дає владі можливості чинити по-іншому. Ми не маємо політичної культури всередині країни, — каже він. — Погана дорога — напиши скаргу! Буде результат чи ні, сказати важко, проте якщо ти її не напишеш — результату точно не буде. А якщо таких скарг буде десятки тисяч і на них треба буде реагувати, дешевше буде утримувати дороги якісними, аніж відповідати на ці всі скарги. Тріщина на дорозі — це не норма! Вимагайте контролю за дорогами!».

    Проект «УкрЯма» — допомога тим, хто не байдужий
    Уже декілька років в Україні діє проект «УкрЯма», де кожен може згенерувати скаргу на стан дорожнього покриття, яким ми користуємось щодня. Проект об’єднує тих, хто зіткнувся з некомпетентністю дорожніх та інших служб України, які не виконують своїх зобов’язань. На сайті «УкрЯми» ви знайдете корисну інформацію, дізнаєтеся, як правильно заповнити скаргу та куди її треба подати. «На «УкрЯмі» ви згенерували скаргу, відправили її до поліцїі, і ви принаймні отримаєте відповідь у поліції, що вони провели обстеження, виявили огріхи, оштрафували відповідальну особу. Тобто за 5 хвилин часу ви отримали кілька годин роботи поліції, і є шанс, що цю дорогу відремонтують. Контроль влади — це складно, і щоб до цього прийти, треба здобувати невеличкі перемоги, — наголошує Дмитро Повесьма. — В чому «УкрЯма» допомагає? По-перше — це дуже простий спосіб згенерувати скаргу. По-друге — коли ми отримуємо відповідь, ми плануємо подальші кроки. Якщо, наприклад, поліція каже, що не може знайти власника, декілька наших скарг в інші інстанції допомагає поліції ретельніше взятися за пошуки власника і притягнути його до відповідальності. І якщо раніше випадків, коли поліція не могла знайти власника дороги, було чимало, то нині це поодинокі випадки, і це наша перемога».
    Щоб згенерувати скаргу на незадовільний стан дороги, вам потрібно зайти на сайт ukryama.com, натиснути кнопку «Додати дефект» та завантажити фотографію дороги. «Важливо ввести максимально точний опис місця, де є яма. Бо якщо ви введете вулицю, маєте шанси отримати відповідь: «Ми дуже раді, але грошей немає». Крім того, поліція може цю ділянку просто не знайти. Водночас, якщо ви вказали яму із точною адресою ділянки (наприклад, вулиця Бандери, 12-б), тоді власник дороги не зможе послатись на брак грошей, бо ремонт тієї ділянки коштує небагато, — розповідає Дмитро Повесьма. — Також треба вказати ім’я та емейл, щоб ми могли зв’язатися з вами з приводу уточнень. Далі ви можете згенерувати скаргу й або роздрукувати її та відправити листом, або ж відправити електронну скаргу до поліції. Бо саме поліція відповідає за контроль безпеки дорожнього руху».

  3. Нет на балансе жилья для многодетной семьи в районе . Да это правда. Отдаю два домика на баланс в Грамаду, не берут. Много бумаг, много хлопот, да и отдать придется детям. Чиновники были и остались. Именно с этим сложно справится Государству и простым людям. Сложно справится, но на сегодня программа есть в государстве, именно чиновник порождает коррупцию. Электронная плоскость очень эффективно работает в Украине, ни сразу  но пусть постепенно люди поймут, сколько проблем можно решить самостоятельно. И не надо бегать по кабинетах, стоять в очередях и тд. Чиновник держится за кресло и ему не нужно более.  Да и без них сегодня нельзя.  Люди привыкли к чиновнику. Пусть не мешают, помогать не надо.

  4. На сайті можна розмістити і аудіозапис про який згадує автор. Звичайно, за умови, що він не містить в собі закликів до сепаратизму, насильницьго повалення влади, ненормативної лексики та приниження честі і гідності людини. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Я згоден з політикою конфеденційності та Користувацькою угодою